مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-20بين الملل

آغاز به کار تورهای خارجی با سه کشور


ویروس کرونا با سرعت باورنکردنی در جهان در حال گسترش است و به همین دلیل بسیاری از کشورها جهت پیشگیری از این موضوع دست به اقداماتی زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام الفبای سفر، ایران جز اولین کشورهایی بود که کووید 19 خیلی زود در آن گسترش یافت.

با گسترش ویروس کرونا در ایران، بسیاری از کشورهای دنیا محدودیت های جدیدی را بر روی ایرانیان و مسافرانی که به منظوره گردش به ایران آمده بودند، اعمال کردند.

در این بین همسایگان اقدام به بستن مرزهای مشترک خود با ایران کرده و دیگر کشورها نیز شرایط جدیدی نیز در این مورد ایجاد نمودند.

حال بعد از گذشت بیش از 5 ماه تعداد محدودی از کشورها قصد دارند با فراهم کردن شرایطی، مرزهای خود را بر روی ایرانیان باز کنند.

در ادامه می خواهیم این کشور ها را نام برده و با اشاره کردن به مباحثی کمک کنیم تا سفری خاطره انگیز را بعد از چندماه گذراندن در این روزهای سخت تجربه نمایید.

به کدام کشورها می توان سفر کرد؟ بسیاری از کشورها در دو ماه گذشته پذیرش توریست ها را شروع کردند و این اتفاق برای ایرانیان نیز به مرور زمان در حال رخ دادن است و به نظر در آینده ای نزدیک می توان شاهد سفر ایرانیان به کشورهای دیگر بود.

در حالی که بسیاری به دنبال این بودند که در تابستان با تور ترکیه به این کشور سفر کنند و چندین بار هم ترکیه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار تورهای خارجی با سه کشور

آغاز به کار تورهای خارجی با سه کشور