مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-20اقتصادي

افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در بیش از 45 روستا


همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان و در 45 روستای استان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اردبیل همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان و در 45 روستای استان به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاح این طرح های آبرسانی روستایی که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور وزیر کشور همزمان در پنج استان کشور 30 شهریور برگزار شد، پروژه های آب و فاضلاب روستایی اردبیل نیز در روستای امیدچه به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های دولت تامین زیرساخت های جمعیت روستایی و تامین آب شرب بهداشتی روستاییان است.

فرامرز بهنژاد خاطرنشان کرد: این موضوع به لحاظ اهمیت، جایگاهی بی بدیل در حفظ سلامت، کارآمدی ساکنان مناطق روستایی، عدم مهاجرت و توسعه بخش پایدار روستایی کشور را داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی برنامه های پنج ساله توسعه کشور به خصوص برنامه پنجم و ماده 194 توسعه پایدار روستاها به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف دولت مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در بیش از 45 روستا

افتتاح پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در بیش از 45 روستا