مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-20سياسي

چنارانی: زندگی برای زنان سرپرست خانوار سخت شده است


زندگی برای زنان سرپرست خانوار سخت شده است و مسئولیت زندگی آنان برعهده حکومت، دولت و مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس، امروز (یکشنبه 30 شهریور 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: آقایان هیأت رییسه! نقل است که اول یک سوزن به خودمان بزنیم و بعد جوالدوز به دولت بزنیم.

تاکنون 147 تذکر شفاهی بوده که عزیزان به دولت داده اند و من امروز سومین روز است که اسم بنده در تذکر آیین نامه ای وجود دارد.

  وی خطاب به امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رییس مجلس شورای اسلامی که در غیاب قالیباف جلسه را اداره می کرد، گفت: قرار نیست فقط به دولت تذکر بدهیم، ما هم یک قوه مستقل مثل قوه مجریه هستیم.

  چنارانی با اشاره به تلاش زنان مجلس دهم برای تدوین قانون برای زنان سرپرست خانوار، گفت: مجلس دهم که 17 نماینده زن در آن حضور داشت، تمام توان خود را به کار بست که در قانون پنج ساله ششم به زنان سرپرست خانوار با جمعیت 3 میلیونی که گروه آسیب پذیر جامعه نیز هستند توجه شود.

  نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: در بند د و ط برنامه پنج ساله ششم به این موضوع پرداخته است، اما در قانون به نوعی نگارش شده که برنامه اجرایی آن باید به تصویب مجلس برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنارانی: زندگی برای زنان سرپرست خانوار سخت شده است

چنارانی: زندگی برای زنان سرپرست خانوار سخت شده است