مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-20سياسي

رسیدگی به پرونده 62 مددجوی کمیته امداد توسط رییس کل دادگستری فارس


با برپایی میز خدمت حقوقی، پرونده 62 مددجوی کمیته امداد با حضور رییس کل و معاونان و قضات دادگستری استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/فارس با برپایی میز خدمت حقوقی، پرونده 62 مددجوی کمیته امداد با حضور رییس کل و معاونان و قضات دادگستری استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: با برپایی میز خدمت از سوی کمیته امداد استان، 62 پرونده مربوط به مددجویان این نهاد حمایتی توسط قضات بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود: از تعداد کل مراجعین، 48 نفر دارای دعاوی حقوقی بودند و 14 مددجو نیز با سایر درخواست ها مراجعه داشتند.

او گفت: از این تعداد 41 پرونده با تعیین وقت به دادگاه های استان، 7 پرونده به شوراهای حل اختلاف، 7 پرونده به شعب اجرای احکام، 5 پرونده به دادگستری شهرستان ها و 2 پرونده نیز به ستاد دیه استان ارجاع داده شد.

رییس کل دادگستری فارس بر استمرار برگزاری میز خدمت حقوقی تاکید و اضافه کرد: سعی می کنیم برای کاهش زحمت و حضور مددجویان در دادگاه ها، اینگونه خدمات دهی را در سایر نواحی شیراز اجرا کنیم.

محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس نیز ضمن قدردانی از دستگاه قضایی استان، گفت: این تدبیر حکیمانه در راستای رسیدگی به مطالبات تعدادی از مددجویان تحت حمایت استان برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده 62 مددجوی کمیته امداد توسط رییس کل دادگستری فارس

رسیدگی به پرونده 62 مددجوی کمیته امداد توسط رییس کل دادگستری فارس