مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-20اقتصادي

تسهیلات طرح جهش تولید مسکن از زبان نیکزاد


نائب رییس مجلس با بیان متاسفانه اطلاعات غلط راجع به طرح جهش تولید و تامین مسکن مجلس به مردم داده می شود گفت: این طرح را کمیسیون عمران ارائه کرده که دوفوریت آن نیز رای بالایی آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی نیکزاد با بیان این‌که درباره طرح جهش و تولید مسکن اطلاعات غلط به مردم می‌دهند، اظهار کرد: در این طرح نه به دنبال خط اعتباری، نه انحصار و نه به دنبال استفاده از منابع غیر بانکی هستیم بلکه در طرح، بازار سرمایه را هم دیده ایم.

وی افزود: شورای پول و اعتبار در سنوات گذشته مصوبه کرده بانک‌هایی که با بخش مسکن کار می‌کنند مثل تجارت، صادرات، ملی و ملت باید 20 تا 25 درصد تسهیلات خود را به این بخش اختصاص می‌دادند.

70 تا 75 درصد بخش مسکن مصالح و صنعت است، درواقع مسکن لکوموتیو اقتصاد است که با حرکت آن 136 رشته شغلی فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش مسکن ارز بری ندارد، ادامه داد: این بخش درون زا و برون نگر است و بهترین حربه برای دورزدن تحریم هاست، اما متاسفانه راجع به انحصار مصالح ساختمانی حرف‌های زیادی زده می‌شود در حالی که در طرح جهش تولید و تامین مسکن چنین چیزی آورده نشده است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه در کشور 28 میلیون تن فولاد تولید می‌شود، گفت: صادرات این محصول کاهش پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات طرح جهش تولید مسکن از زبان نیکزاد

تسهیلات طرح جهش تولید مسکن از زبان نیکزاد