مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20ورزشي

حمایت از قهرمانان ورزشی رسالت اداره ورزش و جوانان است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رسالت اداره ورزش وجوانان حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی است و این حمایت ها باید به طور مستقیم انجام شود.

- سجاد انوشیروانی 30 شهریور در مراسم تجلیل از خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: این حمایت ها برای ایجاد انگیزه در قهرمانان و نخبگان ورزشی است و ما تلاش می کنیم همواره در کنار قهرمانان باشیم.

وی با بیان اینکه موفقیت های ورزشی بانوان موجب خوشحالی مضاعف است، تصریح کرد: سمیه خرمی فوتبالیست اردبیلی و بازیکن تیم باشگاه وچان کردستان با به ثمر رساندن 27 گل تا پایان هفته هجدهم فصل 99-98 لیگ برتر فوتبال بانوان عنوان خانم گل مسابقات این لیگ را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه موفقیت بانوان ورزشکار استان اردبیل موجب شادی مردم استان است، ادامه داد: قطعا سمیه خرمی، برای کسب این موفقیت سختی های زیادی را به جان خریده و به صورت شبانه روزی برای رسیدن به این موفقیت تلاش کرده است.

انوشیروانی با بیان اینکه بانوان هم مثل آقایان در عرصه های ورزشی موفقیت های چشم گیری داشته اند، اضافه کرد: از تمام هیات های ورزشی استان اردبیل می خواهیم که زمینه را برای فعالیت بانوان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از قهرمانان ورزشی رسالت اداره ورزش و جوانان است

حمایت از قهرمانان ورزشی رسالت اداره ورزش و جوانان است