مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-20اقتصادي

3 پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر افتتاح شد


3 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان های دشتی و دشتستان شامل آب شیرین کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، 3 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان های دشتی و دشتستان شامل آب شیرین کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو  و استاندار بوشهر افتتاح شد.

 اعتبار اجرای این پروژه ها 114 میلیارد و 200 میلیون ریال است و با افتتاح  این پروژه ها 6 هزار و 500 نفر  از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

یکی از مهم ترین این طرح ها بهره برداری از سایت آب شیرین کن 600 مترمکعبی نوار ساحلی دشتی می باشد که با بهره برداری از این پروژه به 4 روستای زیارت ساحلی، گلستان، کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می شود.

بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای دهرود سفلی و فاریاب از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود که این روستاها در شهرستان دشتستان قرار دارند و با افتتاح دو پروژه آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستاها برطرف می شود.

در پویش آبرسانی هرهفته الف ب_ایران امروز به صورت همزمان طرح های آبرسانی در سراسر کشور  در 400 روستا با جمعیت 281 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر افتتاح شد

3 پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر افتتاح شد