مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-20سياسي

100 تذکر بی پاسخ اعضای شورای شهر تهران به شهرداری


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ظرف سه سال عمر شورا حدود 700 تذکر داده شده است، از بی پاسخ ماندن حدود 100 تذکر خبر داد و افزود: تعدای از پاسخ ها نیز اعضا را قانع نکرده است.

- رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ظرف سه سال عمر شورا حدود 700 تذکر داده شده است، از بی پاسخ ماندن حدود 100 تذکر خبر داد و افزود: تعدای از پاسخ ها نیز اعضا را قانع نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز از ساعت 7:30 صبح جلسه هم اندیشی خود را آغاز کردیم و عمده بحث با شهردار تهران در این جلسه درباره تذکرات اعضا بود.

در طول سه سال نزدیک 700 تذکر به شهرداری داده شده که حدود 100 تذکر هنوز پاسخ داده نشده و بخشی از تذکرات هم مشکل داشت به دلیل اینکه اعضا از پاسخ ها قانع نشده اند.

وی افزود: بر همین اساس اعضا علاقه داشتند که در مورد نحوه تذکرات و پیگیری مدیران شهرداری نسبت به تذکرات صحبتی داشته باشند که امروز این صحبت ها انجام شد و شهردار در این خصوص پاسخ دادند؛ چون در سال اخر هستیم اعضا معتقدند که باید تذکرات اجرایی شود.

وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی امروز مدیران محله ای بحث دیگری بود که با توجه به کمبود وقت برای جلسه اینده ماند و پس از آن نیز صحن علنی شورا آغاز شد که با تذکرات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 تذکر بی پاسخ اعضای شورای شهر تهران به شهرداری

100 تذکر بی پاسخ اعضای شورای شهر تهران به شهرداری