مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20اقتصادي

افزایش 23درصدی وصول مالیات در استان سمنان طی5 ماهه اول امسال


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از فردا 31 شهریورماه به عنوان آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای خبر داد.

- آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری افزایش 23درصدی وصول مالیات در استان سمنان طی5 ماهه اول امسال ایسنا/سمنان مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از فردا 31 شهریورماه به عنوان آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای خبر داد.

جواد انوری در گفت وگو با ایسنا از افزایش درآمدهای مالیاتی در حوزه اشخاص حقیقی در این استان خبر داد و اظهار کرد: مشارکت مودیان مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی 9 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه مودیان مالیاتی می توانند تنها تا پایان روز 31 شهریور ماه اظهارنامه مالیاتی عملکرد اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری را تسلیم کنند افزود: این مودیان می توانند از طریق سامانه www.

tax.

gov.

ir نسبت به تسلیم الکترونیکی اظهارنامه خود اقدام کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به مشوق های تعیین شده برای مودیان این حوزه ادامه داد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری در صورت ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، از معافیت پایه مالیاتی و سایر تسهیلات و مشوق ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23درصدی وصول مالیات در استان سمنان طی5 ماهه اول امسال

افزایش 23درصدی وصول مالیات در استان سمنان طی5 ماهه اول امسال