مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20اقتصادي

لزوم تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در فارس


استاندار فارس بر لزوم تشدید نظارت ها بر روند توزیع اقلام بهداشتی، خصوصا ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در نقاط مختلف این استان، تاکید کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس بر لزوم تشدید نظارت ها بر روند توزیع اقلام بهداشتی، خصوصا ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در نقاط مختلف این استان، تاکید کرد.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 30 شهریور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان فارس، مدعی شد که قیمت اقلام اساسی در فارس نسبت به میانگین کشوری، وضعیتی مناسب تر دارد.

استاندار فارس گفت: قیمت ها در بسیاری از اقلام اساسی در استان فارس پایین تر از میانگین کشوری و در برخی اقلام اساسی بالاتر از میانگین کشوری است؛ لذا برای کاهش قیمت های بالاتر از میانگین کشوری باید تلاش کرد.

رحیمی نظارت هدفمند را از راهکارهای موثر برای کنترل قیمت ها عنوان و خاطرنشان کرد: کسی نباید نگران نبود نظارت باشد و در این زمینه باید سیاست های کلان را تقویت کنیم.

استاندار فارس بهره گیری از ظرفیت بسیج در حوزه ی بازار را از دیگر راهکارهای مناسب دانست و گفت: در آستانه فصول پاییز و زمستان باید کنترل مناسب تری برای عرضه اقلام بهداشتی انجام شود.

وی همچنین با اشاره به درخواست برخی اصناف برای افزایش قیمت ها خاطر نشان کرد: برخی به جای تلاش برای کسب سود به دنبال ثروت اندوزی هستند و ما در قبال وظایف حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در فارس

لزوم تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در فارس