مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20سياسي

ارسال 259 اثر به کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) در کردستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از ارسال 259 اثر از شعرای آیینی غرب کشور به «کنگره منطقه ای شعر اهل بیت» خبر داد و گفت: از این تعداد 14 اثر به عنوان برگزیده منتخب و تجلیل خواهند شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از ارسال 259 اثر از شعرای آیینی غرب کشور به کنگره منطقه ای شعر اهل بیت خبر داد و گفت: از این تعداد 14 اثر به عنوان برگزیده منتخب و تجلیل خواهند شد.

حجت الاسلام احمد حاتمیان، در آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) که امروز، 30 شهریورماه در مجتمع نور برگزار شد، اظهار کرد: کنگره منطقه ای شعر اهل بیت با حضور شاعران آیینی استان های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی افزود: هدف از برگزاری اینگونه کنگره ها مطرح شدن محبت و ارادت اهل قلم و اندیشه همه مذاهب اسلامی و شاعران اهل سنت پیرامون شخصیت اهل بیت (ع) بود.

حجت الاسلام حاتمیان بیان کرد: پیش بینی شده بود این کنگره در 14 اسفندماه سال گذشته برگزار شود، که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به امروز موکول شد.

وی عنوان کرد: تبیین و تأکید بر مشترکات و محورهای وحدت، ترویج و تبیین فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و تقویت روح همدلی و همگرایی از اهداف برگزاری این کنگره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 259 اثر به کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) در کردستان

ارسال 259 اثر به کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) در کردستان