مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20سياسي

موسوی لارگانی: اقدامات ترامپ نمایشی برای جلب نظر رأی دهندگان آمریکایی است


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تفاوتی بین رییس جمهور دموکرات و جمهوریخواه وجود ندارد گفت که شکی نیست اقدامات ترامپ نمایشی برای جلب نظر رأی دهندگان آمریکایی است.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تفاوتی بین رییس جمهور دموکرات و جمهوریخواه وجود ندارد گفت که شکی نیست اقدامات ترامپ نمایشی برای جلب نظر رأی دهندگان آمریکایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تذکری شفاهی در واکنش ادعای آمریکا برای بازگشت به تحریم ها علیه ایران اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا علیرغم مخالفت جامعه جهانی به صورت یک طرفه و با قلدری تمام مدعی بازگرداندن تحریم های منقضی شده شورای امنیت علیه ایران شده و به زعم خودش مکانیزم ماشه را فعال کرده و وزارت خارجه آمریکا نیز شب گذشته با انتشار یک بیانیه از بازگشت تحریم ها علیه ایران سخن گفته است.

وی افزود: ترامپ در این روزها سخت مشغول تبلیغات انتخاباتی و جنگ روانی است تا به هر صورت ممکن بتواند یک دوره دیگر در کاخ سفید باقی بماند.

از نظر ما فرقی بین رییس جمهور دموکرات و جمهوریخواه وجود ندارد زیرا هر دو به یک میزان علیه ملت ایران فعالیت می کنند اما عطش ترامپ برای حفظ قدرت باعث شده دیوانه وار به همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: اقدامات ترامپ نمایشی برای جلب نظر رأی دهندگان آمریکایی است

موسوی لارگانی: اقدامات ترامپ نمایشی برای جلب نظر رأی دهندگان آمریکایی است