مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20فرهنگي

آغاز اکران نمایش و نماهنگ «عروس نینوا» از 31 شهریور


نمایش و نماهنگ «عروس نینوا» به تهیه کنندگی مهدی مساح بیدگلی و نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرسلیمی از 31 شهریورماه به صورت رایگان به روی صحنه می رود.

- نمایش و نماهنگ عروس نینوا به تهیه کنندگی مهدی مساح بیدگلی و نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرسلیمی از 31 شهریورماه به صورت رایگان به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این نمایش و نماهنگ به تهیه کنندگی مهدی مساح بیدگلی و نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرسلیمی، به همت جوانان دارالمؤمنین منطقه 14 و همکاری گروه هنری فقیران بی بی رقیه روی صحنه می رود.

این نمایش و نماهنگ از 31 شهریور الی 4 مهر به مدت 5 شب و از ساعت 19 در خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد اجرا می شود.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: سرپرست گروه نماهنگ: زهرا وکیل الرعایا طراح صحنه و لباس: وحیده جهانگیر عصر اپراتور: سید امیرحسین گلنور اتاق فرمان: علی حسن زاده سرپرست گروه دمام: فربد حمیدی گریم: پونه حیدری گرافیست: وحیده جهانگیرعصر اطلاع رسانی: مینا بهزاد عوامل اجرایی: سمانه پارسافرد، سیما زمانی، راضیه یزدانی، زهرا پهناور، محمد مهدی زند الوند، امیر رضا الماسی، وحیده جهانگیرعصر سمعی و بصری: راضیه یزدانی، هانیه شجاعی، ریحانه احمدی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اکران نمایش و نماهنگ «عروس نینوا» از 31 شهریور

آغاز اکران نمایش و نماهنگ «عروس نینوا» از 31 شهریور