مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20سياسي

ولایت مداری شاخصه اصلی زنده یاد طوبی کرمانی بود


استاد منطق و اخلاق دانشگاه تهران در مراسم بزرگداشت خانم دکتر طوبی کرمانی گفت: ولایت مداری شاخصه اصلی این بانوی فرهیخته بود، ایشان الگویی از یک زن مسلمان بود که انقلاب تربیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احد فرامرز قراملکی، استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در مراسم بزرگداشت خانم دکتر طوبی کرمانی که (29 شهریور 1399) در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: خانم دکتر کرمانی به جد دعوت کننده به اسلام بود نه به گفتار بلکه به کردار و عمل؛ تلاش بی امان درسی بود که همواره از ایشان آموختیم.

وی افزود: خیر بی منت و مهربانی وجود خانم دکتر کرمانی را فراگرفته بود و در عین حال به هیچ وجه اهل بدگویی و غیبت نبود و این اخلاق و کردار پسندیده ایشان برای دیگران درسی بزرگ به حساب می آمد.

احد فرامرز قراملکی ادامه داد: رفتارش با اساتید و دانشجویان به طوری مهربانانه و با عطوفت بود که آنها احساس خوشایندی می کردند و این حُسن رفتار، در ذهن همگان جاودان می ماند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به تلاش های دکتر کرمانی در حوزه معرفی دین مبین اسلام گفت: دکتر طوبی کرمانی اهل اهتمام و جدیت بود و تلاش توصیف ناپذیری داشت و همچنین در حوزه اندیشه بسیار پُربار بود و به عنوان استاد برجسته دانشگاه تهران خوش درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری شاخصه اصلی زنده یاد طوبی کرمانی بود

ولایت مداری شاخصه اصلی زنده یاد طوبی کرمانی بود