مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-20سياسي

چرا در این 42 سال به نقطه مطلوب پوشش نرسیدیم؟


غلامی با اشاره به اینکه به دلیل درست انجام نشدن قوانین در این 42 سال به نقطه مطلوب پوشش نرسیدیم، گفت: قبل از قانون نیز 100 کار دیگر باید می کردیم که یا آنها را رها کردیم یا حال اجرا نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در موضوعاتی که مربوط به حوزه مسائل فقهی بانوان است رهبری یک شورای فقهی بانوان دارند که آنها موضوعات را بر اساس منشای فقهی و اصولی ایشان بررسی کرده و پاسخ می دهند.

غلامی با اشاره به اینکه به دلیل درست انجام نشدن قوانین در این 42 سال به نقطه مطلوب پوشش نرسیدیم، افزود: قبل از قانون نیز 100 کار دیگر باید می کردیم که یا آنها را رها کردیم یا حال اجرا نداریم، یا نهاد نداریم یا تدبیر و سلیقه نداریم اما می خواهیم قانون را اجرا کنیم، این را قبول دارم که اجرای بد قانون هم یکی از عوامل مؤثر بر بدپوششی بوده، اما اینکه بدپوششی به دلیل قانون است را قبول ندارم چون دهه 60 قانون بود ولی بدپوششی نبود.

اما قانون در هر حال لازم است چون کسی باید مواظب مرزها باشد و نمی توان قوانین حجاب را به عرف واگذار کرد چون شرع اجازه آن را نداده و همچنین در این صورت حد آن مشخص نیست، راهکار این است که با شناخت شروع کنیم، گرایش ایجاد کنیم و به رفتار برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ما دیندارانی داریم که اخلاق ندارند و برعکس عنوان کرد: هیچ حکم دینی نیست مگر اینکه اخلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در این 42 سال به نقطه مطلوب پوشش نرسیدیم؟

چرا در این 42 سال به نقطه مطلوب پوشش نرسیدیم؟