مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20سياسي

جوکار: باید اجماع جهانی علیه آمریکا در ماجرای مکانیسم ماشه شکل بگیرد


باید اجماع جهانی ضد آمریکا در ماجرای مکانیسم ماشه علیه ایران شکل بگیرد؛ چراکه اگر این گونه نباشد این بدعت آمریکا تبدیل به یک رویه در مورد دیگر کشورها نیز خواهد شد.

- محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: باید اجماع جهانی ضد آمریکا در ماجرای تلاش این کشور برای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران شکل بگیرد.

وی افزود: البته این اجماع جهانی نیازمند یک دیپلماسی فعال از سوی وزارت خارجه است و در سایه این دیپلماسی می توان چنین اجماعی را علیه آمریکا شکل داد.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این زیاده خواهی و قلدری های آمریکا نتیجه ضعف عملکرد نهادها و سازمان های بین المللی است که امروزه این کشور را جری تر از قبل کرده است.

جوکار خاطرنشان کرد: جهانیان باید بدانند که آمریکا تنها مشکلش با ایران نیست و پس از ایران به سراغ دیگر کشورهایی که می خواهند مستقل باشند خواهد رفت.

وی افزود: جهان نباید اجازه دهد که این بدعت آمریکا تبدیل به یک رویه شود؛ چراکه اگر این امر اتفاق بیفتد، این مسأله دامان دیگر کشورها را خواهد گرفت و همه کشورهای جهان امروز باید برای حفظ استقلال خود جلوی آمریکا بایستند وگرنه همان طور که گفتم این بدعت تبدیل به یک رویه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: باید اجماع جهانی علیه آمریکا در ماجرای مکانیسم ماشه شکل بگیرد

جوکار: باید اجماع جهانی علیه آمریکا در ماجرای مکانیسم ماشه شکل بگیرد