مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20ورزشي

120عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شمالغرب برگزار می شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با بزرگداشت سالروز هشت سال دفاع مقدس 120 عنوان برنامه در سطح استانهای شمال غرب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرژه پیاده و خودرویی نخواهیم داشت افزود: افتتاح نمایشگاه با حضور چهل غرفه در ارومیه، تجلیل از 120 رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس در مراسم صبحگاه نظامی، برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در منطقه تمرچین پیرانشهر، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، مسابقات ورزشی، عطر افشانی مزار شهدا و رونمایی از کتاب های دفاع مقدس از جمله این برنامه ها است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی همراه است، عنوان کرد: نهادینه سازی ارزشهای دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل های آینده، برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام از مهمترین اهداف بزرگداشت هشت سال حماسه آفرینی رزمندگان ایران اسلامی است.

امیر حاجیلو گفت: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خودباوری، بالندگی و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و مقاومت، ایثار، شهادت، امنیت و توسعه پایدار را به مردم کشور ارزانی داشت باید این آرمان های والا به نسل های جدید منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شمالغرب برگزار می شود

120عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شمالغرب برگزار می شود