مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-20اقتصادي

بهره برداری از 5 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از 5 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از 5 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد در قالب "پویش هر هفته الف-ب ایران" خبر داد.

فیض اله پاسره در آیین بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 5 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با بهره برداری از 400 پروژه آبرسانی روستایی و در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران در سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس و همزمان با سایر استان ها صورت گرفت، افزود: جمعیت تحت پوشش این پنج پروژه آبرسانی در استان 6565 نفر است.

وی اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این 5 پروژه را 10 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: این پروژه ها شامل خط انتقال، شبکه و مخزن کریک-دارشاهی، شبکه توزیع دره لبک، خط انتقال، شبکه و مخزن زنگوا، خط انتقال، مخزن و شبکه توزیع تولگهی، خط انتقال، مخزن و شبکه توزیع تنگ رواق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 5 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

بهره برداری از 5 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد