مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-20سياسي

اولین کتاب اسناد دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:اولین کتاب اسناد دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اسناد ستاد پشتیبانی جنگ تدوین و منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در نظر دارد در کنار تلاش برای حفظ و نگهداری اسناد دفاع مقدس، این اسناد را بازتولید کرده و در اختیار محققان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس قرار دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد  افزود: هدف این اقدام این است که از آسیب و تحریف اسناد دفاع مقدس جلوگیری شده و حادثه بزرگ دفاع مقدس و کارهای بزرگی که در آن هشت سال انجام گرفته است از دریچه اسناد ارائه شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا، تدوین اسناد ستاد پشتیبانی جنگ استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از منابع مهم دوران دفاع مقدس در قالب 10 جلد در دستورکار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار گرفته است.

آسمند گفت: اولین کتاب اسناد دفاع مقدس این استان با عنوان کتاب اسناد ستاد پشتیبانی جنگ استان در طی سال های 1367-1365 تدوین و منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کتاب اسناد دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

اولین کتاب اسناد دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد