مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-20سياسي

بررسی کتاب «جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران»


کتاب «جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران» که توسط مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی تهیه و منتشر شده، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

- کتاب جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران که توسط مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی تهیه و منتشر شده، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا آن درگیریم، جهان دیگری است که تغییرات زیادی ناگهان بر آن تحمیل شده است و در ساحت های مختلف در یک وضعیت ویژه قرار داریم؛ لذا از همان آغاز بحران، این سوال به طور جدی در مؤسسه مطرح شد که چه باید کرد و ما چه می توانیم بکنیم؟ وی ادامه داد: در پاسخ به این دغدغه، بررسی وضعیت آموزش عالی و علم در بحران کرونا را خدمت اساتید، طرح بحث کردم که با استقبال خوبی مواجه شد و قرار شد نظرات و دغدغه های صاحبنظران را در قالب جستارهایی با هم در میان بگذاریم.

رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: اساتید در ایام تعطیلات نوروز به تامل و تدوین جستارهای خود پرداختند و از دیدگاه های مختلف به این سوال پاسخ دادند که بحرانی که در کوران آن هستیم، آموزش عالی ایران و جهان را در چه وضعیتی قرار می دهد و آیا با تجربیات قبلی ما همانندی دارد یا بحران دیگری است که با هیچ یک از بحران های قبل قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کتاب «جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران»

بررسی کتاب «جستارهایی در آموزش عالی، علم و بحران کرونا در ایران»