مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-20سياسي

اسدآباد کمترین سهم را در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت ها دارد


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اسدآباد در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت ها کمترین سهم را داراست که این موضوع گلایه مندی ماست.

- کیومرث سرمدی یکشنبه 30 شهریورماه در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: افتتاح پروژه سد نعمت آباد اسدآباد نشان داد که در جمهوری اسلامی همانند سال های دفاع مقدس که در آستانه سالگرد آن قرار داریم، آنچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه ملت ایران اسلامی همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و سازندگی و بالندگی مملکت به برکت خون شهدا و دلیری جوانان، زنان و مردان وطن متوقف نشد، امروز هم با وجود فشارهای ظالمانه و تحریم های استکبار جهانی آهنگ توسعه، تولید، بالندگی و زنده بودن مردم همچنان به کوری دشمنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد به نوعی قطب کشاورزی در استان همدان و قطب حمل و نقل غرب کشور به شمار می رود، افزود: افتتاح امروز سد نعمت آباد موجب مشروب شدن اراضی کشاورزی دهستان های چهاردولی و روستاهای اطراف سد نعمت آباد از این سد خواهد بود که این امر مشکل کشاورزان این منطقه را مرتفع خواهد کرد.

سرمدی یادآور شد: شهر اسدآباد و بخشی از روستاهای شهرستان به لحاظ آب شرب در زمان پیک مصرف شاهد قطعی آب و یا اُفت فشار آب می شوند که انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد کمترین سهم را در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت ها دارد

اسدآباد کمترین سهم را در بحث جایگاه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت ها دارد