مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-20سياسي

درخت های اطراف میدان جمهوری کرج جابجا می شوند


رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: در اجرای پروژه میدان جمهوری اسلامی اصل بر این است که پروژه با کمترین آثار منفی زیست محیطی و بیشترین آثار مثبت اجتماعی، - ایسنا/البرز رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: در اجرای پروژه میدان جمهوری اسلامی اصل بر این است که پروژه با کمترین آثار منفی زیست محیطی و بیشترین آثار مثبت اجتماعی، ترافیکی و زیست محیطی اجرا شود.

حسین محمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اجرای پروژه عمرانی در بلوار جمهوری شهر کرج و انتقاداتی که نسبت به تبعات زیست محیطی اجرای این پروژه به خصوص از بین رفتن 300 اصله درخت وجود دارد، گفت: دوشنبه هفته گذشته کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج به همراه شهردار با پیمانکار پروژه بلوار جمهوری اسلامی جلسه ای برای ارزیابی این پروژه برگزار کرد.

چاره ای نداریم، مثل بدن انسان که گاهی باید جراحی شود محمدی افزود: نتایج مطالعات مشاور این پروژه از وجود 17 گزینه برای رفع گره ترافیکی این محدوده حکایت دارد و شهرداری چاره ای جز اجرای یکی از آنها برای حل مشکل ترافیک در این منطقه ندارد.

چون ترافیک اولین مشکل شهر کرج است و بخش زیادی از آلودگی هوا، افزایش مصرف سوخت و تلف شدن وقت مردم ناشی از مشکل ترافیک است و اگر ترافیک روان شود معضلات ناشی از آن هم رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت های اطراف میدان جمهوری کرج جابجا می شوند

درخت های اطراف میدان جمهوری کرج جابجا می شوند