مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

ادامه آتش سوزی جنگل های کوه سفید لنده پس از گذشت 3 روز


تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات کوه سفید لنده پس از گذشت 3 روز با بسیج همه امکانات همچنان ادامه دارد.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ، خدادوست موسوی با اشاره به حجم آتش سوزی در منطقه کوه سفید در سه روز اخیر گفت: آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید موجب خسارت جبران ناپذیر و نابودی بسیاری از گونه های جانوری وگیاهی شده است.

فرماندار لنده افزود: باید تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گسترش آتش سوزی در اراضی ملی با بسیج همه امکانات، همکاری ادارات و نهاد های عضو ستاد مدیریت بحران و دوستداران طبیعت فراهم شود.

وی ادامه داد: همه ادارات و نهاد های شهرستان به ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران موظف به بسیج تمامی امکانات خود برای اطفاء حریق هستند.

 موسوی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده با ستاد مدیریت بحران استان و کشور، فردا دوشنبه 31 شهریورماه دو فروند بالگرد آب پاش و ترابری به منطقه کوه سفید اعزام می شود.

فرماندار لنده افزود: در طی این سه روز دو فروند بالگرد هوانیروز سپاه پاسداران و جمعیت هلال احمر با انجام 6 سورتی پرواز نیرو های مردمی و امکانات مورد نیاز را به ارتفاعات کوه سفید لنده منتقل کردند.

موسوی گفت: با وجود وزش باد شدید بیش از 150 نفر از نیرو های اداری منابع طبیعی شهرستان های لنده، دهدشت و بهمیی، و هلال احمر، نیرو های مردمی و بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی جنگل های کوه سفید لنده پس از گذشت 3 روز

ادامه آتش سوزی جنگل های کوه سفید لنده پس از گذشت 3 روز