مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20فرهنگي

آرش دادگر: همیشه از خدا قدرت آواز می خواستم/ ویروس پنج گرمی به ما تلنگر زد


آرش دادگر، کارگردان تئاتر عنوان کرد: به همان اندازه که علم پیشرفت کرده، جهل هم جلو آمده است چرا که شاید ما به جایی رسیدیم که تصور میکنیم همه چیز را می توانیم با علم پزشکی درست کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نشست کتاب اودیسه نوشته هومر شب گذشته با حضور آرش دادگر، کارگردان مطرح تئاتر و کارگردان نمایش اودیسه 2020، امین طباطبایی، نویسنده این نمایشنامه، عمار عاشوری، بازیگر در دومین برنامه شب های گلفام انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

نمایش اودیسه 2020 به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز دوشنبه بیست و هفتم مرداد ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

این نمایش یک روایت نمایشی متفاوت درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است که اولیس شخصیت نمایش پس از 10 سال آوارگی به خانه باز می گردد.

امین طباطبایی درباره نگارش نمایشنامه براساس متن اودیسه هومر گفت: به من سفارش متنی براساس اودیسه هومر را دادند و این شروع کار ما با آرش دادگر شد.

تکلیفمان مشخص بود که ما یک اودیسه و ملوانی داریم و در طول دو سال با آرش دادگر این را کار کردیم، هر چه جلوتر رفتیم، متوجه شدیم به متن های متفاوت نیاز هست یعنی علاوه بر متن هومر، ما نیاز به فلسفه ، شعر و موسیقی داشتیم تا در نهایت به این متن رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرش دادگر: همیشه از خدا قدرت آواز می خواستم/ ویروس پنج گرمی به ما تلنگر زد

آرش دادگر: همیشه از خدا قدرت آواز می خواستم/ ویروس پنج گرمی به ما تلنگر زد