مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

تایید صلاحیت همسر متهم امنیتی توسط بیمه مرکزی مایه تعجب است


یک مقام مسئول با ابراز تعجب از تایید صلاحیت همسر متهم امنیتی برای عضویت در هیات مدیره بیمه البرز از سوی بیمه مرکزی گفت: تایید صلاحیت وی احتمالا با فشار وزارتخانه مربوطه انجام شده است.

- یک مقام مسئول در بیمه مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: تایید صلاحیت امین احمدیان که همسرش از متهمان امنیتی است، از سوی بیمه مرکزی، موجب تعجب و حیرت ما شد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: حراست بیمه مرکزی روی مسائل اینچنینی دقت بالایی دارد و مایه تعجب و حیرت است که صلاحیت احمدیان را برای عضویت در هیأت مدیره بیمه البرز تایید کرد.

وی تصریح کرد: البته حراست بیمه مرکزی برای بررسی صلاحیت افرادی که معرفی می شوند، از حراست دستگاه مربوطه استعلام انجام می دهد و با توجه به اینکه بیمه البرز از شرکتهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، احتمالاً با تاییدی که از سوی حراست وزارت کار انجام شده، صلاحیت احمدیان تایید شده است.

این مقام مسئول گفت: اینکه همسر یک متهم امنیتی توانسته از کانال نظارتی وزارت کار و بیمه مرکزی عبور کند، نشانه خوبی نیست و مسئولان ذیربط در این زمینه باید پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین احمدیان، عضو گروهک غیرقانونی ادوار تحکیم وحدت و همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه 88 است که بیش از 7 سال سابقه زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت همسر متهم امنیتی توسط بیمه مرکزی مایه تعجب است

تایید صلاحیت همسر متهم امنیتی توسط بیمه مرکزی مایه تعجب است