مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-20سياسي

سمنانی ها در «طرح مودت» اوقاف 65 میلیارد ریال مشارکت کردند


مدیرکل اوقاف استان سمنان از مشارکت 65 میلیارد ریالی مردم استان در «طرح مودت» خبر داد و گفت: این کمک ها صرف آبادانی و عمران بقاع متبرکه می شود.

- سمنان- مدیرکل اوقاف استان سمنان از مشارکت 65 میلیارد ریالی مردم استان در طرح مودت خبر داد و گفت: این کمک ها صرف آبادانی و عمران بقاع متبرکه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل تدینی پیش از ظهر یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی اداره کل اوقاف استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل از مشارکت 65 میلیاردی سمنانی ها در طرح مودت خبر داد و بیان کرد: مساعدت برای تعمیر و آبادانی بقاع متبرکه امامزادگان (ع) موضوع این طرح است.

وی با تقدیر از مردم نیک اندیش استان و با اشاره به جایگاه بقاع متبرکه و امامزادگان در بین آحاد جامعه، افزود: مردم استان برای عمران و آبادانی این اماکن مقدّس همواره پیشگاه بوده اند تا جایی که در برخی بقاع اصلاً اقدام شاخصی هم در طرح مودت انجام نشد اما مردم استان سمنان به صورت خودجوش نذورات خود را در ضریح و صندوق بقاع متبرکه قرار دادند تا صرف امور عمرانی و فرهنگی این اماکن شود.

مدیر کل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه نذورات مردمی و اعتبارات اندک دولتی به تنهایی کفاف مرمت و بازسازی بقاع متبرکه استان را نمی داد لذا مردم در این زمینه خوش درخشیدند، ابراز داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنانی ها در «طرح مودت» اوقاف 65 میلیارد ریال مشارکت کردند

سمنانی ها در «طرح مودت» اوقاف 65 میلیارد ریال مشارکت کردند