مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-20سياسي

بلاتکلیفی مردم بندرعباس؛ از حفاری های گاز تا نقاط آبگیر


صد و نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار “ارائه گزارش عملکرد معاونت عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس طی شش ماه سالجاری با حضور سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

- بلاتکلیفی مردم بندرعباس؛ از حفاری های گاز تا نقاط آبگیر ایسنا/هرمزگان صد و نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار “ارائه گزارش عملکرد معاونت عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس طی شش ماه سالجاری با حضور سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس که در جهت مطالبه گری گام برداشتند تشکر کرده و از سایر نمایندگان نیز چنین توقعی داریم، از آقای مرادی که مطالبه گری را به بحثی فراتر از شهرداری رساندند تا جایی که در جایگاه مدیران رده بالای استانی به خصوص در صنایع بزرگ از نیروهای بومی استفاده شود، تشکر می کنم.

اسلام باوقار افزود: از نمایندگان مجلس می خواهم به مطالبه گری خود ادامه دهند و نمایندگان شورای شهر نیز در کنار آنان خواهند بود، جوانان استان ما بسیار توانمند هستند و باید از این ظرفیت باید در مدیریت صنایع غرب بندعباس استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی مردم بندرعباس؛ از حفاری های گاز تا نقاط آبگیر

بلاتکلیفی مردم بندرعباس؛ از حفاری های گاز تا نقاط آبگیر