مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-20پزشكي

افزایش احتمال مرگ بیماران سرطانی در صورت ابتلا به کووید-19


محققان دانشگاه سینسیناتی (University of Cincinnati) در مطالعه اخیرشان دریافته اند برخی از روش های درمانی سرطان در صورت ابتلای بیماران سرطانی به کووید-19ممکن است احتمال مرگ آنها را افزایش دهد.

- محققان "دانشگاه سینسیناتی"(University of Cincinnati) در مطالعه اخیرشان دریافته اند برخی از روش های درمانی سرطان در صورت ابتلای بیماران سرطانی به کووید-19ممکن است احتمال مرگ آنها را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال اکسپرس، یافته های این مطالعه که در کنگره مجازی انجمن سرطان شناسی اروپا 2020 ارائه شده است، راه جدیدی را برای درمان های ضد سرطانی در بیماران سرطانی مبتلا به کووید-19 ارائه می دهد.

دکتر تریشا وایز دراپر (Trisha Wise-Draper) سرطان شناس و نویسنده اصلی این مقاله گفت: بیماران مبتلا به سرطان مستعد ابتلا به عفونت ناشی از کووید-19 و عوارض ثانویه آن هستند.

میزان بستری شدن این افراد در بیمارستان ها بالاتر است و بیش از 40 درصد آنها به نوع وخیم این بیماری مبتلا می شوند که این موضوع احتمال مرگ آنها را افزایش می دهد.

درمان سرطان در عرض چهار هفته از زمان تشخیص کووید-19، با میزان بالاتری از عوارض همراه بود اما در مورد درمان قبل یا بعد از آن بازه زمانی اطلاعات کمی در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احتمال مرگ بیماران سرطانی در صورت ابتلا به کووید-19

افزایش احتمال مرگ بیماران سرطانی در صورت ابتلا به کووید-19