مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-20بين الملل

ضرر 100 میلیون دلاری دو هتل ترامپ به خاطر حرف ها و اظهاراتش


بر اساس گزارش ها دونالد ترامپ به دلیل صحبت ها و اظهارنظرهای تندش، ضرری معادل 100 میلیون دلار را برای دو هتل بزرگش به بار آورده است؛ ضرری که از بابت دور شدن مهمان ها و اسپانسرها از این هتل ها بعد از اظهارات ترامپ رخ داده است.

- بر اساس گزارش ها دونالد ترامپ به دلیل صحبت ها و اظهارنظرهای تندش، ضرری معادل 100 میلیون دلار را برای دو هتل بزرگش به بار آورده است؛ ضرری که از بابت دور شدن مهمان ها و اسپانسرها از این هتل ها بعد از اظهارات ترامپ رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، دو مورد از مشهورترین و بزرگترین هتل های متعلق به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا عبارتند از هتل ترامپ نشنال دورال میامی و هتل ترامپ اینترنشنال واشنگتن دی.

سی .

دن آلکساندر، دبیر ارشد نشریه فوربس در گزارشی که در یک کتاب جدیدش منتشر ساخته، عنوان کرده که این دو هتل در طول دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ متحمل ضرری هنگفت شده اند.

بر اساس این گزارش، هتل ترامپ اینترنشنال در ژانویه 2017 در حال که سه ماه از افتتاحش می گذشت به سطح درآمد تقریبا شش میلیون دلار دست پیدا کرد.

این هتل در عرض یک ماه 1.

6 میلیون دلار سود حاصل کرد که بخشی از دلیلش مربوط به فعالیت کمیته مراسم آغاز ریاست جمهوری و خریداری اتاق در این هتل از سوی دوستان ثروتمند ترامپ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 100 میلیون دلاری دو هتل ترامپ به خاطر حرف ها و اظهاراتش

ضرر 100 میلیون دلاری دو هتل ترامپ به خاطر حرف ها و اظهاراتش