مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-20بين الملل

فشارهای عربی-آمریکایی بر «محمود عباس» برای مذاکره با آمریکا


نائب رییس جنبش فتح ضمن اعلام اینکه فشارهای زیادی بر رییس تشکیلات خودگردان برای مذاکره با دولت آمریکا وجود دارد، تصریح کرد، رام الله تسلیم فشارها نمی شود و به مذاکرات خود با حماس ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود العالول نائب رییس جنبش فتح اعلام کرد، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان تحت فشارهای عربی و بین المللی برای مذاکره با دولت آمریکا قرار گرفته اما وی تن نداده است.

العالول در گفت وگو با تلویزیون فلسطین گفت : گزینه فلسطین در مرحله فعلی مقابله با این چالش است زیرا همه می دانند آنها (بدون نام بردن از طرفی مشخص) خواستار نابودی مسأله فلسطین هستند.

العالول ادامه داد: به وضعیت قبل از هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر برنمی گردیم؛ ملت فلسطین خواستار رفتن به پای صندوق های رأی برای انتخاب نمایندگان خود در سازمان های ملی است، ما نیاز زیادی به برگزاری انتخاب ریاستی و قانونگذاری داریم.

وی سپس تصریح کرد، سران فتح طی روزهای  آینده به اعضای حماس در چارچوب مذاکرات دو جانبه دیدار خواهند داد و دو طرف در بسیاری از مسایل مشترک اتفاق نظر دارند.

این عضو فتح ادامه داد، آرزوی دیوید فریدمن سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی برای منزوی کردن ملت فلسطین محقق نخواهد شد زیرا ملت های عربی در کنار فلسطین ایستاده اند و فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای عربی-آمریکایی بر «محمود عباس» برای مذاکره با آمریکا

فشارهای عربی-آمریکایی بر «محمود عباس» برای مذاکره با آمریکا