مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-20سياسي

مبلغی: مجلس خط فقرزدایی را سرلوحه خطوط اصلی فعالیتش قرار دهد


یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان پیشنهاد کرد: مجلس کمیته ای ویژه متشکل از کمیسیون های اجتماعی، اقتصادی و حقوقی و قضایی برای سیاست های فقرزدایی تشکیل دهد.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان پیشنهاد کرد: مجلس کمیته ای ویژه متشکل از کمیسیون های اجتماعی، اقتصادی و حقوقی و قضایی برای سیاست های فقرزدایی تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مبلغی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: اسلام در ادبیات خود به طور جدی بر روی کلید واژه معاش تمرکز کرده و با طرح جمله من لا معاش له لا معاد له معاش و معاد را به یکدیگر پیوند زده است.

پذیرش این اصل دینی مستلزم پذیرش این واقعیت است که در جامعه قوام دینداری با ثبات معیشت رابطه نزدیک و تنگاتنگ دارد و راه شکوفایی، نشاط و دینمداری از مسیر تنگناهای معیشتی و فعال بودن راه های تامین معاش می گذرد.

نماینده کوهدشت و رومنشکان در مجلس شورای اسلامی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فقرزدایی گفت: رفع فقر همیشه دغدغه محوری مقام معظم رهبری بوده است.

لازم است مجلس خط فقرزدایی را سرلوحه خطوط اصلی فعالیت های خود قرار دهد و آن را به فعال ترین و حاضرترین امری که ذهن و حافظه مجلس را به خود مشغول کرده تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغی: مجلس خط فقرزدایی را سرلوحه خطوط اصلی فعالیتش قرار دهد

مبلغی: مجلس خط فقرزدایی را سرلوحه خطوط اصلی فعالیتش قرار دهد