مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-20سياسي

اساسنامه سازمان های شهرداری تهران در اسرع وقت به شورا ارسال شود


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:برای آخرین بار نسبت به بی توجهی شهرداری تذکر داده و اعلام می شود که شهرداری در اسرع وقت اساسنامه سازمان های شهرداری را ارسال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن رسولی در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکر به شهرداری تهران گفت: بر اساس مصوبه شماره 2595 شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ 04/ 09/ 1398‬ به شهرداری تهران ابلاغ شده است، شهرداری موظف شده حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه وفق اساسنامه مصوب نسبت به بازنگری اهداف، مأموریت ها، آیین نامه های مالی- معاملاتی و اداری و استخدامی کلیه سازمان های تحت پوشش اقدام کرده و طی لوایح تقدیمی، مصوبات قانونی مربوطه را از شورای شهر دریافت کند.

وی افزود: متأسفانه با گذشت تقریباً 9 ماه از موعد مذکور نه تنها اقدامی صورت نگرفته است، بلکه با ارسال لایحه غیر مستند که کلیات آن با رأی اکثریت اعضا رد شد نیز نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل شده است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تصریح کرد: بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بی توجهی صورت گرفته، تذکر داده می شود و از شهردار تهران و مهندس امامی موکدا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه سازمان های شهرداری تهران در اسرع وقت به شورا ارسال شود

اساسنامه سازمان های شهرداری تهران در اسرع وقت به شورا ارسال شود