مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-20اقتصادي

برای خرید پارچه مبلی این موارد را در نظر بگیرید


خرید جزء جدایی ناپذیر زندگی است.

حال اگر این خرید اصولی و به همراه آگاهی باشد بسیار لذت بخش و دلنشین می شود و اگر از روی عجله و یا اطلاعات نادرست صورت پذیرد تجربه تلخی را به جای می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام توکامارت، احتمالاً می دانید که در هنگام خرید مبل پس از آن که مدل مورد نظر انتخاب شد باید پارچه مبلی را برای آن انتخاب کنید تا روی مبل شما عملیات رویه کوبی صورت پذیرد.

قسمت زیادی از ظاهر مبل را همین پارچه تشکیل می دهد و اگر بعد از تحویل گرفتن مبل ظاهر آن باب میل شما نباشد قطعاً حس ناخوشایندی را تجربه خواهید کرد و چون معمولاً هزینه قابل توجهی برای خرید مبل صرف می شود امکان تعویض سریع آن میسر نیست و هربار که به آن نگاه می کنید افسوس خواهید خورد که چرا دقت بیشتری برای انتخاب پارچه مبلی به خرج نداده اید.

در این مطلب به شما مواردی را خواهیم گفت که با در نظر گرفتن آن ها با آگاهی بیشتر اقدام به خرید مبل و پارچه آن خواهید کرد.

جنس پارچه مبلی پارچه مبلی در تنوع بالایی از جنس تولید و عرضه می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

و برای بررسی این مورد می توان اتیکت پارچه را بررسی کرد تا متوجه شوید از چه موادی ساخته شده و شرایط نگهداری به چه صورت است ولی به طور کلی پارچه های مبلی به دو دسته تقسیم می شوند: .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید پارچه مبلی این موارد را در نظر بگیرید

برای خرید پارچه مبلی این موارد را در نظر بگیرید