مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-19اقتصادي

افزایش 13 برابری تعداد صندوق های خرد زنان روستایی شهرستان زابل


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زابل گفت: طی چند سال گذشته با ترویج فعالیت صندوق ها، در حال حاضر سرمایه این صندوق ها به 13/5 میلیارد ریال یعنی بیشتر از 13 برابر و تعداد صندوق های تحت پوشش آن از 7 مورد به 47 مورد یعنی 9 برابر و اعضای آن هم به 1417 نفر یعنی نزدیک 7 برابر شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زابل گفت: طی چند سال گذشته با ترویج فعالیت صندوق ها، در حال حاضر سرمایه این صندوق ها به 13/5 میلیارد ریال یعنی بیشتر از 13 برابر و تعداد صندوق های تحت پوشش آن از 7 مورد به 47 مورد یعنی 9 برابر و اعضای آن هم به 1417 نفر یعنی نزدیک 7 برابر شده است.

سیدرضا موسوی افزود: :صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان زابل در سال 1390 با سرمایه یک میلیارد ریال و تعداد 7 مورد صندوق خرد و تعداد 231 نفر عضو تشکیل گردید .

وی تصریح کرد: با هدف ایجاد اشتغال و درآمد زایی از سوی صندوق های خرد زنان روستایی تا کنون بالغ بر 50 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه های پرورش مرغ بومی، پرورش دام سبک و سنگین ، صنایع تبدیلی محصولات زراعی و باغی، پرورش عقرب ،کشت گیاهان دارویی و تولید ترشیجات و عرق گیری از گیاهان دارویی پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زابلاذعان داشت: اقدامات لازم جهت افرایش سرمایه این صندوق ها تا سقف 20 میلیارد ریال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 برابری تعداد صندوق های خرد زنان روستایی شهرستان زابل

افزایش 13 برابری تعداد صندوق های خرد زنان روستایی شهرستان زابل