مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:152020-09-19اقتصادي

ایجاد 2350 نفر اشتغال با احداث کارخانه سیمان تیس چابهار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: کارخانه سیمان تیس چابهار را می توان یکی از بزرگترین طرح های اقتصادی در جنوب استان برشمرد که با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد تومان در حال احداث است و تاکنون 87 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: کارخانه سیمان تیس چابهار را می توان یکی از بزرگترین طرح های اقتصادی در جنوب استان برشمرد که با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد تومان در حال احداث است و تاکنون 87 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت شروع فعالیت می تواند برای حداقل 350 نفر به طور مستقیم و برای بیش از 2000نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه داشته باشد.

ماندانا زنگنه در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات کارخانه سیمان تیس که با حضور مدیران برخی از دستگاه های اجرایی و مسئولین کارخانه سیمان تیس در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: با توجه به تاثیر سیمان تیس در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان مشکلات پیش روی این کارخانه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مسیر آغاز فعالیت این واحد تولیدی برخی مسائل در بخش هایی از قبیل آب، برق و سوخت مورد نیاز واحد وجود داشت که با توجه به میزان اشتغال زایی که این واحد می تواند داشته باشد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2350 نفر اشتغال با احداث کارخانه سیمان تیس چابهار

ایجاد 2350 نفر اشتغال با احداث کارخانه سیمان تیس چابهار