مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-19اقتصادي

وابستگی کشور در حوزه کشاورزی بالا است


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به وابستگی بسیار کشور در حوزه کشاورزی گفت: برای قطع این وابستگی پروژه های بزرگی در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر سورنا ستاری در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان کرمانشاه که عصر امروز (29 شهریور) در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر لزوم تجاری سازی محصولات شرکت‌های دانش بنیان، گفت: زمانی از دل شرکت‌ها محصول بیرون می‌آید که سرمایه گذاری بخش خصوصی را داشته باشیم.

وی افزود: اگر سرمایه گذار بخش خصوصی نداشته باشیم و تلاشی در این حوزه نکنیم، قطعا از دل شرکت هایمان محصولی بیرون نمی‌آید.

ستاری تصریح کرد: تمام تلاش ما باید این باشد که آموزش‌های ما بازدهی اقتصادی داشته باشد، اگر 12 سال دانش آموزی درس می‌خواند و بعد چندین سال در دانشگاه تحصیل می‌کند، باید بعد از طی این مدت شاهد بازدهی اقتصادی او باشیم، اما متاسفانه شاهد هستیم که همین فرد بعد از اتمام تحصیل به جای کارآفرینی منتظر است که دولت برای او شغل ایجاد کند و این امر نشان می‌دهد که سیستم آموزش ما دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه برای فعالیت بخش خصوصی و کارآفرینان باید روی فرهنگ مدیران کار کنیم، گفت: در کشور ما مدیران با قوانین به دو شکل برخورد می‌کنند، قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی کشور در حوزه کشاورزی بالا است

وابستگی کشور در حوزه کشاورزی بالا است