مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-19اقتصادي

بازداشت 8 نفر از برخی دهیاری های جنوب تهران


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، از بازداشت هشت نفر به‌دلیل سوءاستفاده مالی از اجرای طرح‌های عمرانی سه روستا از بخش‌های قلعه نو و مرکزی شهرستان ری خبرداد و گفت: این تخلف‌ها مربوط به سال 97 و قبل از آن است.

غلامرضا نوفرستی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا شمار متهمان این پرونده را 25 نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع این متهمان، هشت نفر از آنان شامل یک دهیار، یک کارپرداز، یک نفر معاون فنی عمرانی دهیاری و پنج نفر پیمانکار بازداشتند و بقیه نیز با قرار تامین کیفری آزاد شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بین متهمان کارکنان و کارپردازهای دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستاها وجود دارند که البته بیشتر متهمان این پرونده را پیمانکاران تشکیل می دهند و افرادی هم به عنوان رابط بین دهیاری ها و پیمانکاران جزو متهمان هستند.

وی با بیان اینکه کار کارشناسی تخلف های دو روستا انجام شده است، اظهار داشت: در یکی از دهیاری ها پنج میلیارد تومان و در یکی دیگر بیش از 2 میلیارد تومان سوءاستفاده مالی شده است و دهیاری سوم نیز به محض پایان کارشناسی مبلغ آن مشخص می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با بیان اینکه شکل تخلف ها مالی است، اضافه کرد: اعتباراتی که در اختیار دهیاری ها قرار می گرفته اساسا برای طرح عمرانی روستاها هزینه نمی شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 8 نفر از برخی دهیاری های جنوب تهران

بازداشت 8 نفر از برخی دهیاری های جنوب تهران