مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-19اقتصادي

شناور بودن قیمت ها عامل لغو قرادادهای پیمانکاران در پروژه های دولتی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عصر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمان اظهار داشت: مهلت جذب بودجه سال 98 استان تا پایان شهریورماه سال جاری بود و چند روزی مهلت بیشتری در زمینه جذب بودجه  داده شده است.

وی افزود: 100 درصد کل منابع  اعتبارات عمرانی، اسناد خزانه و نقد استان جذب شده است، مشکل ما  در تخصیص بودجه نیست بلکه در  کسری اعتبارات است و در اعتبارات هزینه ای دستگاه ها همه 50 درصد را برای افزایش احکام اجرایی کرده اند، اما بار مالی آن متاسفانه تامین نشده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عنوان کرد: برخلاف سال قبل بتوانیم روی جذب اعتبار از طریق شورای معادن معادن تکیه کنیم و توافقی که بین سازمان برنامه و بودجه و امور مالیاتی کشور صورت گرفته و امیدواریم از این طریق ارقامی را برای استان بیاوریم تا مقداری از کسری بودجه که مدیران بیان می کنند را تا پایان سال محقق کنیم.

 وی ابراز داشت: در حوزه تملک دارایی و سرمایه، هزار و 701 میلیارد ابلاغی داشته ایم که 438 میلیارد تومان تخصیص داریم که نزدیک 26 درصد است.

رودری افزود: درصد نقدینگی امسال نسبت به سال گذشته خوب است و باید سریعتر اعتبارات را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور بودن قیمت ها عامل لغو قرادادهای پیمانکاران در پروژه های دولتی شده است

شناور بودن قیمت ها عامل لغو قرادادهای پیمانکاران در پروژه های دولتی شده است