مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-19اقتصادي

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام


مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک خیّر زنجانی واحد مسکونی خود را که به مبلغ5 میلیارد و 800 میلیون ریال است برای تامین مسکن ایتام زنجانی هدیه کرد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک خیّر نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به مبلغ پنج میلیارد و800 میلیون ریال است برای تامین مسکن ایتام مورد حمایت و تامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: همزمان با آغاز رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها  یکی از خیران زنجانی، یک واحد آپارتمان نوساز خود را برای تامین هزینه های مسکن ایتام و امور دانش آموزان مورد حمایت به فروش رسانده و 70 درصد مبلغ فروش را برای تامین مسکن ایتام و30 درصد آن را در راستای تامین هزینه های فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان  اهدا کرد.

وی از اعتماد خیران کمیته امداد به این نهاد قدردانی کرد و گفت: زنجان بهشت خیران و دیار کریمان است و این خیر بزرگوار زنجانی با اهدای مبلغ فروش ساختمان خود به نفع نیازمندان و ایتام مورد حمایت، مسؤولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام و محرومین سنگین تر می کند.

صفری از اندیشه زیبای خیری که در رفتار وی جاری است تشکر کرد و گفت: برای تعدادی از ایتام مورد حمایت براساس تعهد ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام

فروش خانه میلیاردی توسط یک خیر برای کمک به ایتام