مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:102020-09-19اقتصادي

جذب 92 درصدی اسناد خزانه اسلامی در فارس


استاندار فارس از جذب 92درصدی اسناد خزانه اسلامی توسط دستگاه های اجرایی استان خبر داد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که تمام توان خود را برای جذب 8 درصد باقیمانده به کار گیرند و اجازه ندهند هیچ اعتباری برگشت بخورد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از جذب 92درصدی اسناد خزانه اسلامی توسط دستگاه های اجرایی استان خبر داد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که تمام توان خود را برای جذب 8 درصد باقیمانده به کار گیرند و اجازه ندهند هیچ اعتباری برگشت بخورد.

عنایت الله رحیمی عصر شنبه 29 شهریور در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس تاکید کرد که جذب سریع تر این اسناد سبب کاهش هزینه ها برای هر دستگاه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به تبصره 12 قانون بودجه( فروش و مولد سازی املاک مازاد) این ظرفیت 48 هزار میلیاردی را موقعیتی مناسب در شرایط فعلی برشمرد و با اشاره به سهم بیش از 2 هزار میلیاردی استان فارس، افزود: دستگاه های اجرایی می توانند این ظرفیت قانون بودجه را در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام، پرداخت پاداش های معوق و همچنین رفاهیات کارکنان خود به کار گیرند.

وی یادآور شد: اگر دستگاه های اجرایی اقدامی برای معرفی و ثبت املاک مازاد انجام ندهند این املاک در کارگروه تعیین تکلیف شده و پس از مولد سازی به خرانه واریز می شود که در این صورت دستگاه اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 92 درصدی اسناد خزانه اسلامی در فارس

جذب 92 درصدی اسناد خزانه اسلامی در فارس