مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-19اقتصادي

100 درصد اعتبار عمرانی سال 98 کرمان جذب شد


رییس مدیریت و برنامه ریزی کرمان با اشاره به جذب 100درصدی اعتبارات عمرانی سال 98 گفت: برای سال99 در بخش هزینه ای 618هزار میلیارد تومان ابلاغی داشته ایم که بیش از 51درصد تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر رودری عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه تا پایان شهریور ماه فرصت جذب داشته ایم، 100 درصد اعتبارات عمرانی سال 98 جذب شد، افزود: برای سال 99 در بخش هزینه ای 618 هزار میلیارد تومان ابلاغی داشته ایم که بیش از 51 درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان این مطلب که درصد نقدینگی امسال نسبت به سال قبل بهتر است و مشکلی برای اخذ منابع از خزانه وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه هر سه ماه یک بار باید گزارش نظارتی را ارسال کنیم لذا مسئولان در این حوزه باید حساس باشند همچنین فرمانداری ها باید نظارت خود را بر برنامه ها و پروژه های شهرستانی داشته باشند و گزارش های خود را ارسال کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه فنی و عدم وجود نیروی ماهر در این زمینه نیز مشکلاتی وجود دارد، اظهار داشت: در خصوص بحث نوسانات قیمتی در قراردادها که شاهد نوسانات مصالح ساختمانی هستیم، مسئله تعدیل دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد اعتبار عمرانی سال 98 کرمان جذب شد

100 درصد اعتبار عمرانی سال 98 کرمان جذب شد