مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-19سياسي

معرفی آژانس ندا بال آسمان از زبان رییس هیئت مدیره


در طی مصاحبه ای با آقای حسین شکیبا رییس هیئت مدیره شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان یکی از ارائه دهندگان تورهای داخلی، ایشان عنوان کردند که شرکت ندا بال آسمان به عنوان یکی از قدرتمندترین مجری تورهای کیش و مشهد شناخته می شود و در طی سال ها فعالیت خود همواره .

- در طی مصاحبه ای با آقای حسین شکیبا رییس هیئت مدیره شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان یکی از ارائه دهندگان تورهای داخلی، ایشان عنوان کردند که شرکت ندا بال آسمان به عنوان یکی از قدرتمندترین مجری تورهای کیش و مشهد شناخته می شود و در طی سال ها فعالیت خود همواره تمام تلاش خود را در جهت هر چه بالاتر بردن کیفیت تورها و کسب رضایت مسافران گرامی به کار گرفته است.

این مجموعه بزرگ به دلیل آن که خود مجری اصلی این تورها می باشد و هیچ واسطه ای بین مسافر و شرکت ارائه دهنده وجود ندارد ارزان ترین قیمت ها را برای تورهای خود ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ندا بال آسمان، طی گزارشی، آقای حسین شکیبا مالک و رییس هیئت مدیره شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان یکی از ارائه دهندگان تورهای داخلی، عنوان کردند که این شرکت به عنوان یکی از قدرتمندترین مجریان تورهای کیش و مشهد شناخته می شود و در طی سال ها فعالیت خود همواره تمام تلاش خود را برای هرچه بالاتر بردن کیفیت تورها و کسب رضایت مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آژانس ندا بال آسمان از زبان رییس هیئت مدیره

معرفی آژانس ندا بال آسمان از زبان رییس هیئت مدیره