مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-19سياسي

تکمیل زائرسرای مردم ایلام در مشهد نیازمند اعتبار است


استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه زائرسرای مردم ایلام در مشهد، گفت: تکمیل این طرح نیازمند اعتبارات بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد که با حضور حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر اعضا برگزار شد، با اشاره به این مطلب که در اوایل به دلیل کند بودن روند کار پروژه و عدم ساخت و ساز در زمین واگذار شده، بحث پس دادن زمین مطرح بود، گفت: با همفکری و هماهنگی امام جمعه و همچنین کمک هایی که از طرف بازاریان و تجار و ایلامیان مقیم تهران خصوصاً مردم خیره بدره در تهران و دیگر کمک های مردمی تاکنون این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: برای پیشبرد کار نیاز است که مشارکت اقشار مختلف مردم، نهادها و ارگان ها را در این زمینه داشته باشیم، در صورت مشارکت این زائرسرا مالکیت آن مردمی باقی می ماند.

استاندار ایلام افزود: همچنین ارگان ها و نهادهایی که جامعه هدف بالایی دارند چون بسیج، کمیته امداد و دیگر نهادها می توانند از طریق واگذاری بخشی از این پروژه با ما مشارکت داشته باشد.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که برای تکمیل پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد باید به دنبال خیرین کلان باشیم، گفت: البته تاکنون کمک های بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زائرسرای مردم ایلام در مشهد نیازمند اعتبار است

تکمیل زائرسرای مردم ایلام در مشهد نیازمند اعتبار است