مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-19اجتماعي

تعطیلی 2 شرکت مسافری کهگیلویه و بویراحمد بعلت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی 2 شرکت مسافری استان بعلت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی 2 شرکت مسافری استان بعلت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر داد.

محمد حسین نصیری راد شنبه 29 شهریورماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: برای پیشگیری از کروناویروس و رعایت پروتکل های بهداشتی اقداماتی انجام داده ایم.

وی اظهارکرد: شرکت های مسافری و باری و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستگاه های ضدعفونی کننده ملزم شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 2000ماسک بین رانندگان تاکسی زرد سواری برون شهری استان توزیع کرده ایم.

نصیری راد تصریح کرد: فروش بلیط اتوبوس و صدور بارنامه از مرداد ماه الکترونیکی شده است.

وی ادامه داد: 2 شرکت مسافری استان بعلت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی پرسنل شان به کمیسیون ماده 11 و 12 احضار و به مدت یک ماه پلمب و تعطیل شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک راننده تاکسی زرد برون شهری به کرونا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 2 شرکت مسافری کهگیلویه و بویراحمد بعلت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

تعطیلی 2 شرکت مسافری کهگیلویه و بویراحمد بعلت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی