مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-19سياسي

جزییات آخرین تغییرات قانون انتخابات ریاست جمهوری


سخنگوی کمیسیون امور داخی کشور و شوراها در مجلس جزییات آخرین تغییرات و اصلاحات اعمال شده به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه اعضای کمیسیون امور داخلی کشور اصلاحات قانون انتخابات ریاست جمهور را در آخرین نشست کمیسیون جمع بندی و نهایی کردند، گفت: در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری برای ماده 35 قانون انتخابات، 9 مکرر در نظر گرفته شد که در خصوص شرایط دواطلبی ریاست جمهوری بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در آخرین نشست کمیسیون بخشی از موضوع رجال سیاسی را اصلاح کردیم گفت: احراز شرایط رجال سیاسی را با شرایط زیر نهایی کردیم که به شرح زیر است: 1- بهره مندی از اطلاعات لازم و قدرت تحلیل در خصوص مبنای شکل گیری نهضت امام خمینی و نظام اسلامی و استمرار آن، قسمت دوم که بخش پاسخگویی بود حذف شد.

2- تعهد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و درک و آشنایی نسبت به اصول این قانون و حدود صلاحیت ها و جایگاه قوای سه گانه و سایر نهادهای اساسی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آخرین تغییرات قانون انتخابات ریاست جمهوری

جزییات آخرین تغییرات قانون انتخابات ریاست جمهوری