مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-19پزشكي

افزایش چشمگیر کرونایی ها در سمنان/ابتلای مجدد برخی مبتلایان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سمنان از افزایش چشمگیر مبتلایان به کووید19 در استان سمنان طی هفته های اخیر خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سمنان از افزایش چشمگیر مبتلایان به کووید19 در استان سمنان طی هفته های اخیر خبر داد.

دکتر نوید دانایی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان با اشاره به سابقه افزایش بیماری های واگیردار در فصل پاییز اظهار کرد: در فصل پاییز، همزمانی شیوع کرونا ویروس با دیگر بیماری های واگیر، کار را برای کادر درمان بیماران سخت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بعد از چند ماه تلاش برای مقابله و پیشگیری از کرونا، اما همچنان این ویروس ناشناخته است، افزود: متاسفانه در حال حاضر مواردی از ابتلا در کشور داریم که بیماران در ماه های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند اما باز هم مجددا دچار این بیماری شده اند .

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا، ضمن تقدیر از همکاری استانداری و فرمانداری ها و برخی دستگاه های اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی گفتانتظار ما از مابقی مسئولان برای مقابله با کرونا ویروس همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر کرونایی ها در سمنان/ابتلای مجدد برخی مبتلایان

افزایش چشمگیر کرونایی ها در سمنان/ابتلای مجدد برخی مبتلایان