مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-19سياسي

یک خیر حمایت از 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت


معاون کمیته امداد استان زنجان گفت:  یک حامی 200 نفر از فرزندان ایتام استان زنجان را با سرانه ماهیانه 75 هزار تومان برای هر یتیم به مدت یک سال زیر چتر حمایتی خود قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احمد جباری بابیان اینکه خیران همواره پشتیبان معنوی کمیته امداد و در کمک به ایتام و فرزندان محسنین پیش قدم بوده اند، افزود: یکی از حامیان برجسته کشوری به نام آقای آزمون تعداد 200 نفر از ایتام تحت حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر 75 هزار تومان وپرداخت ماهیانه 15 میلیون تومان تقبل کرده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و 416 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود قریب به 24 هزارو 300 خیر و حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده دارند.

جباری بابیان اینکه مردمان نیک اندیش زنجان همواره در حوزه کارهای خیرخواهانه و انجام مسوولیت اجتماعی به ویژه کمک به نیازمندان پیش قدم و پیشتاز هستند، اظهار داشت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی در طرح های اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان و خیران در پایان پنج ماهه امسال به 790 هزار تومان و میانگین سرانه ماهیانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خیر حمایت از 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت

یک خیر حمایت از 200 یتیم را در زنجان به عهده گرفت