مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-19سياسي

کرونا و بیکاری محور نشست ازبکستان و سازمان بین المللی کار


مقامات وزارت کار ازبکستان و سازمان بین المللی کار در نشستی ویدئویی مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال در زمان پاندمی «کووید-19» را بررسی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مقامات وزارت کار ازبکستان و سازمان بین المللی کار در نشستی ویدئویی مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال در زمان پاندمی کووید-19 را بررسی می کنند.

این نشست بین المللی تحت عنوان اشتغال مفید و کار شایسته در ازبکستان در زمان پاندمی کووید-19 برگزار می شود.

هدف از برگزاری این نشست ارائه تجربیات وزارت کار ازبکستان در زمینه تشویق مردم به کار با رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی کار در زمان پاندمی و همچنین شکل گیری سیاست بازسازی پساپاندمی است.

ناظم حسن اف وزیر کار و هاینز کولر دستیار مدیر کل سازمان بین المللی کار، مدیر دفتر منطقه ای کشورهای اروپایی و آسیایی مرکزی این سازمان، تجربه ازبکستان را در زمینه رفع پیامدهای کووید-19 بررسی می کنند.

رؤسا و کارشناسان فنی سازمان بین المللی کار در این نشست ویدئویی نظرات خود را نسبت به تلاش های ازبکستان مبنی بر حمایت از بازار کار در عرصه های منطقه ای و جهانی در میان می گذارند.

  در این نشست ویدئویی نمایندگان وزارت و سازمان های تخصصی کشورهای خارجی، همکاران ملی، سازمان های بین المللی و کارشناسان، نمایندگان دیپلماسی، بازر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و بیکاری محور نشست ازبکستان و سازمان بین المللی کار

کرونا و بیکاری محور نشست ازبکستان و سازمان بین المللی کار