مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-19پزشكي

46 کرونایی در شاهرود بستری هستند/ روند نزولی در شرق استان سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از کاهش روند ابتلای مردم به بیماری کرونا در شرق استان سمنان خبر داد و گفت: 46 بیمار کرونایی در شاهرود بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس همانند ماه های گذشته افزایش و استمرار یابد، ابراز داشت: در مجموع همکاری مردم، رسانه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در شرق استان برای مقابله با کرونا ویروس مطلوب است اما باید این امر تقویت شود.

میامی در وضعیت زرد رییس علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از ابتدای دوره همه گیری تاکنون هفت هزار و 557 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ما مراجعه داشته اند که یک هزار و 787 نفر از آنها بستری شدند، ابراز داشت: تا امروز بیش از شش هزار و 400 نمونه آزمایشگاهی تهیه شده و یک هزار 667 نفر مثبت بوده اند.

چمن با بیان اینکه اکنون 46 نفر در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با تشخیص ابتلای به کرونا بستری هستند، ابراز داشت: سیاست تبلیغی و فرهنگی برای هشدار شیوع کرونا ویروس و همچنین آنفلوانزا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت دنبال شود تا بتوانیم همراهی بیشتر مردم را شاهد باشیم.

وی افزود: اکنون شرایط شهرستان شاهرود بر اساس رنگ بندی نارنجی و وضعیت شهرستان میامی زرد می باشد و مطابق معمول پایان هر هفته مجدداً شرایط ارزیابی و نتیجه اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 کرونایی در شاهرود بستری هستند/ روند نزولی در شرق استان سمنان

46 کرونایی در شاهرود بستری هستند/ روند نزولی در شرق استان سمنان