مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19سياسي

احکام لازم برای اصلاح ساختار در بودجه 1400


نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصمیم این کمیسیون برای ارسال احکام و رویکردهای لازم برای اصلاح ساختار در بودجه سال 1400 طی نامه ای به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه نظرهای مختلفی درباره اصلاح ساختار بودجه در مجلس وجود دارد، اظهار داشت: کمیته اصلاح ساختار بودجه از حدود دو ماه پیش کار بررسی اصلاحات احکام بودجه را آغاز و تاکنون چندین بار گزارش خود را در صحن این کمیسیون قرائت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از بررسی ها دو نظر اصلی درباره روند اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شکل گرفت، افزود: ابتدا ارائه یک طرح دو فوریتی در صحن درباره اصلاح ساختار بودجه تا قبل از ارسال لایحه بودجه سال 1400 توسط دولت به مجلس تا دولت بتواند، بودجه سال آینده را براساس آن تدوین کند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: این موضوع به دلیل کمبود زمان و اینکه به تدوین بودجه سال 1400 در دولت نمی رسد و دیگر آنکه این تغییرات به نوعی اصلاح احکام بودجه محسوب می شود، از دستور کار خارج شد.

*ابلاغ رویکردها به سازمان برنامه و بودجه؛ گام اول برای اصلاح ساختار بودجه نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام لازم برای اصلاح ساختار در بودجه 1400

احکام لازم برای اصلاح ساختار در بودجه 1400